6/5/07

Irakasleen eginkizuna

IRAKASLEAREN PAPERA:
Duda barik irakasleen jarrera behian da berriro aipatu dugun bezala oso garrantzitsua da. Giro aproposa sortu behar dugu haurrak motibatzeko; azken finean, haurrek sortu eta asmatzeko desioa sorrarazi behar diona irakaslea izan behar du: gelako toki aproposena erabili, material ezberdina eskaini , proposamenak egin, etab.
Lehenago aipatu dugun bezala kreatibitatea lantzea ekintza dinamikoa eta aldakorra da, beraz malguak izan behar dugu, haurrari askatasuna eman behar diogularik.Batzutan haurren marrazkiak oso korapilatsuak direla irudituko zaigu eta baliteke ere haurrak behin da berriro zenbait elementu errepikatu izana. Hori dela eta haurrak naturaltasuna eta berezkotasuna galdu duela pentsatzera heldu gaitezke. Guztiz erratuta egongo gara ordua, hain zuzen ere haurra errepikapen prozesu horretan pentsamendu abstraktua lortzeko bidean ibiliko bai da, adierazpen plastikoarentzat ezinbesteko garrantzia duen faktorea.

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Iraksaleentzako baliagarri izan daitekeen helbidea aurkitu dut haurren marrazkiak deszifratzeko


http://www.monografias.com/trabajos15/dibujo-preescolar/dibujo-preescolar.shtml#COMO

Jugatx Duñabeitia dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Jugatx Duñabeitia dijo...

Irakasleentzako helbide interesgarri bat aurkitu dut haurren marrazkiak deszifratzeko:

http://www.monografias.com/trabajos15/dibujo-preescolar/dibujo-preescolar.shtml#